FAQ

Jak przygotować się do badania w Gabinetach Lekarskich DEMEDI?

Aby wizyta  w Gabinetach Lekarskich DEMEDI przebiegła sprawnie warto przygotować: ostatnie wyniki badań krwi, moczu oraz wykonanych wcześniej USG i innych prześwietleń. Pomocne będzie spisanie na kartce swoich głównych dolegliwości i problemów, tak by nie pominąć ważnych kwestii. 

Umów wizytę

Jak mogę zarezerwować wizytę w Gabinetach DEMEDI?

Jak mogę zarezerwować wizytę w Gabinetach DEMEDI?

Nasza recepcja jest dostępna dla Państwa w godzinach otwarcia, zarówno telefonicznie, jak i mailowo:

W tych godzinach możesz uzyskać wszelkie informacje, zarejestrować się na wizytę oraz uzyskać pomoc w razie pytań lub wątpliwości. 

Rejestracji można dokonać na kilka sposobów:

Jakie są dane konta bankowego do wpłat?

W przypadku konieczności dokonania płatności przelewem, prosimy o kontakt z recepcją, aby uzyskać aktualne dane konta bankowego. W ten sposób zapewniamy, że informacje będą zawsze aktualne i bezpieczne.

Nr konta bankowego
Gabinety Lekarskie Demedi

PKO BP 06 1020 4900 0000 8502 3185 6200

Wskazówki dojazdu na wizytę do Gabinetów DEMEDI.

Gabinety lekarskie DEMEDI znajdują się pod adresem:

ul. Świerzawska 14 / 103,60-321 Poznań (lokal parterowy od ulicy).

Nie ma miejsc parkingowych przynależnych do Gabinetów Demedi, natomiast jest sporo miejsc parkingowych na osiedlu, gdzie się najdujemy. Nie obowiązuje tutaj strefa parkingowa.

Wskazówki dojazdu można znaleźć pod tym linkiem: http://demedi.draftstudio.pl/kontakt
 

Zakres oferowanych usług w DEMEDI.

Gabinety Lekarskie DEMEDI to placówka, w której możecie Państwo uzyskać specjalistyczne porady lekarskie z zakresu dermatologii i wenerologii, alergologii, endokrynologii, kardiologii, chirurgii naczyniowej, laryngologii, reumatologii, hematologii, medycyny estetycznej, ortopedii, chirurgii ręki, a także z psychologii.

Rejestracja oraz lista lekarzy na stronie www.demedi.pl oraz pod numerem telefonu: 61 671 01 33. Zapraszamy serdecznie.

Czy świadczymy usługi na NFZ?

Gabinety Lekarskie DEMEDI są placówką prywatną. Obecnie nie mamy umowy z NFZ i wykonujemy jedynie wizyty prywatne.

Czy placówka dostosowana jest dla osób na wózkach inwalidzkich?

Nasza placówka jest w pełni dostosowana do osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz dla osób niepełnosprawnych.

Czy wymagane jest skierowanie?

W przypadku wizyt u naszych specjalistów nie są wymagane skierowania od lekarza rodzinnego. Natomiast w sytuacji konieczności wykonania  zabiegów operacyjnych, przed zabiegiem wymagana jest kwalifikacja wykonywana przez lekarza przeprowadzającego zabieg.

Czy można płacić kartą za wizytę w DEMEDI?

Akceptujemy płatności kartą, gotówką oraz przelewem.

Czy Gabinety Lekarskie DEMEDI wystawiają fakturę za wizytę lub zabieg?

Oczywiście, wystarczy powiedzieć o potrzebie otrzymania faktury w recepcji przed wizytą w recepcji DEMEDI.

Jak odwołać wizytę w Gabinetach Lekarskich DEMEDI?

Jeśli nie możesz dotrzeć do nas na wizytę, prosimy poinformuj telefonicznie (TEL. +48 61 671 01 33) lub mailowo recepcję (biuro@demedi.pl), tak aby ktoś inny mógł skorzystać z uwolnionego terminu. Mając konto w portalu znanylekarz.pl, jest możliwość odwołania wizyty on-line.

Ile czasu trwa wizyta?

Średni czas wizyty lekarskiej w Gabinetach Lekrskich DEMEDI trwa do 20-30 minut. W poszczególnych przypadkach, głównie w związku z rodzajem wizyty, badaniami USG lub interwencjami chirurgicznymi, wizyta może trwać dłużej. Nad prawidłowymi zapisami na wizyty panuje recepcja gabinetów.

Czy lekarz wypisze receptę albo zwolnienie z pracy?

Tak, w sytuacji uzasadnionej lekarz wypisze receptę na leki pełnopłatne (bez refundacji) oraz wystawi zwolnienie z pracy papierowe lub elektroniczne (eZUS-ZLA) w trakcie wizyty.